२०२३ सालको सबैभन्दा ठूलो ओपनिङ सालारको नाममा

डिसी नेपाल
७ पुष २०८० १४:२१

काठमाडौं । पान इन्डियाका सुपरस्टार प्रभासको स्टारडममा उठेका सबै प्रश्नहरू हट्ने समय आएको छ। ‘साहो’, राधे श्याम र आदिपुरुषले बक्स अफिसमा असफलतापछि ‘बाहुबली’ स्टार प्रभासको स्टारडम घट्न थालेको हो कि भनेर प्रश्न उठिरहेको छ ।

प्रभासको पछिल्लो फिल्म ‘सालार’ शुक्रबारबाट हलमा रिलिज भएको छ । र, यसले प्रभासमाथि उठेका यी सबै प्रश्नहरू २४ घण्टामा नै बक्स अफिसका भारी रेकर्डहरूले हटाउने देखिएको छ । केजीएफका निर्देशक प्रशान्त नीलको निर्देशनमा बनेको ‘सालार’ घोषणा भएदेखि नै यो फिल्मबाट जनताको ठूलो अपेक्षा थियो ।

कयौं पटक स्थगित भइसकेपछि अन्ततः सिनेमाघरमा पुगेपछि प्रशान्त र प्रभासको कम्बोले भारी सफलता पाएको छ । फिल्मले धेरै ठोस समीक्षाहरू प्राप्त गरेको छ र यसको एक्शन दृश्यहरू भारतीय सिनेमामा ल्यान्डमार्क भनिन्छ।

प्रशान्त नीलले पर्दामा काल्पनिक दुनियाँ निर्माण गरेर ‘सालार’प्रति दर्शकको माया यसरी तानेका छन् कि यसले वास्तविक दुनियाँमा निर्माताका लागि ठूलो कमाइ ल्याउने भएको छ । फिल्मले पहिलो दिनदेखि नै भारतीय बक्स अफिसमा ठूला रेकर्ड तोड्न थालेको छ ।

भारतीय बक्स अफिसमा यो वर्षको सबैभन्दा ठूलो ओपनिङ प्रभासको ‘आदिपुरुष’को नाममा थियो। यो फिल्मले भारतीय बक्स अफिसमा पहिलो दिन ८६.७५ करोडको नेट कलेक्सन गरेको थियो । शाहरुख खानको ‘जवान’ ७५ करोड र थलापथी विजयको ‘लियो’ ६४.८० करोड रुपैयाँ कमाएर दोस्रो र तेस्रो स्थानमा थिए । अहिले ‘सालार’ले यी फिल्मलाई धेरै पछाडि छोडेको छ ।

ट्रेड रिपोर्टको अनुमान अनुसार ‘सालार’ ले पहिलो दिन भारतीय बक्स अफिसमा ९५ देखि ९७ करोड भारुको नेट कलेक्सन गरेको छ । बक्स अफिस ट्र्याकिङमा, रिमोट सिंगल स्क्रिनका लागि बक्स अफिस फिगर प्रायः ढिलो आउँछ, किनभने यहाँ कुरा पूर्णतया डिजिटल छैन। त्यसैले अन्तिम तथ्याङ्क बाहिर आएपछि प्रभासको फिल्मको नेट इन्डिया कलेक्सन १०० करोड नाघ्यो भने अचम्म हुनेछैन ।

भारतीय बक्स अफिसमा पहिलो दिनमा सबैभन्दा बढी नेट कलेक्सन गर्ने फिल्महरूमा आरआरआर १३३ करोडसहित पहिलो स्थानमा छ । यसपछि बाहुबली २ (१२१ करोड), केजीएफ २ (११६ करोड), सालार (अनुमानित 95 करोड+), साहो (८९ करोड) छन् । यस लिस्टमा ध्यान दिनु पर्ने कुरा यो हो कि दुबै शीर्ष फिल्म निर्देशक एसएस राजामौलीको नाममा छन्, त्यसपछि दुबै प्रशान्त नीलका छन्।

यदि ‘सालार’ ले अन्तिम आँकडामा १०० करोड पार गर्यो भने, प्रशान्त राजामौलीपछि दोस्रो भारतीय निर्देशक हुनेछन् जसले भारतीय बक्स अफिसमा १०० करोडभन्दा बढीको ओपनिङ गर्ने दुई फिल्म दिएका हुनेछन्।




प्रतिक्रिया

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *